woensdag 4 september 2013

www.theteabird.nl


Het is zover; theteabird.nl staat met haar nieuwe layout officieel online!
En wat leuk is om te weten, het trekt al aardig wat bezoekers. :)

Zo wordt mijn droom van mijn eigen bedrijfje stapje voor stapje meer werkelijkheid.
Ik heb zelfs de eerste aanvragen voor een prijsofferte binnen, terwijl ik nog niet eens sta ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Morgenavond ga ik dan ook naar een meeting van KvK & Belastingdienst, om te horen wat voor je stappen je allemaal moet nemen voordat je een echt bedrijf ben.
Ik ben benieuwd of ik veel nieuwe dingen hoor, maar het kan vast geen kwaad het nog een keer te horen.


En mijn To-Do list wordt alsmaar langer en langer, maar de energie en de enthousiasme groeien gelukkig met dezelfde vaart mee. Alles komt vanzelf op haar pootjes terecht!

Geen opmerkingen: