zondag 6 oktober 2013

The Teabird is officieel een bedrijf!


Het is nu echt zover. Bijna een jaar lang rondgelopen met het idee, drie maanden gepiekerd en anderhalve maand serieuze voorbereiding leidde mij naar een bezoek afgelopen vrijdag bij de Kamer van Koophandel.
Er werden drie verschillende branches voor mij gezocht, waar mijn creatieve creaties onder gaan vallen, ik krabbelde twee handtekeningen neer en kreeg een stapel documenten mee.


En dan is het nu echt zover. Ik ben officieel een eenmanszaak, baas van mijn eigen bedrijf The Teabird.
Hoe vet klinkt dat!

Natuurlijk moet ik het nog gaan bewijzen, maar ik hoop dat ik over een jaar nog steeds met trots kan zeggen dat ik de eigenaar ben van de mooiste bedrijf van de wereld. :D

Ik heb de opening thuis met dierbaren gevierd, onder het genot van bloemen, champagne en taart! Kijk eens hoe mooi mijn The Teabird gebak is!


Vergeet niet nu een fotoshoot te boeken, vol = vol!

Geen opmerkingen: