woensdag 14 augustus 2013

Kleine update


Hoi! Even een kort berichtje van mij. Ondanks dat ik nu, zoals het chic heet, 'werkzoekende' ben, heb ik het toch best druk... Vacatures bekijken, opdrachtjes binnenhalen, shoppen (moet ook gebeuren), fotograferen, webdesign maken, solliciteren, illustreren.

Ik ben nieuwsgierig naar morgen, dan heb ik mijn eerste sollicitatiegesprek bij een fotostudio. Ik hoop dat ik daar voor de eerstkomende tijd mijn inkomen uit kan halen, zodat ik ruimte creƫer om na te denken of ik voor het ondernemingsschap in de wieg gelegd ben.

Met dat laatste toch nog in gedachte ben ik opnieuw mijn website theteabird.nl aan het herdesignen. Ik kan namelijk nu niet veel aanpassen qua menu, en ook op programmeer gebied zitten een aantal dingetjes niet lekker. Daarom maak ik nu een clean design, wat wel heel erg bij mij past. Laat je dus binnenkort verrassen!

Geen opmerkingen: