vrijdag 13 december 2013

Goodiebag A Little Lovely Company

Envelop, incl. confetti en een ballon. ^^
Net zoals vele andere heb ik maar enkele keren in mijn leven het geluk gehad iets te mogen winnen. En als ik wat win, verwacht ik het nooit. Wat ook wel weer mooi is, dat houdt het spannend. :)

2 weken geleden werd ik dus verrast. Op Facebook volgde ik al 2Cute2BeTrue.com, die sinds kort een nieuwe label hebben geïntroduceerd; A Little Lovely Company. Ik was al gelijk verliefd op de naam van het bedrijf en de leuke spullen die ze verkopen. Ik heb hun bericht gedeeld op mijn eigen Facebook, en ik won daardoor een goodiebag! 

Gister werd het bezorgt, en ik kreeg het gevoel dat het al Kerstmis was. ^^


V.L.N.R. Lovely Confetti, Honeycomb ball purple, Honeycomb ball black, Tassel Garland
De vrolijke frisse kleurtjes van A Little Lovely Company fleuren deze sombere dagen nu op, maar ook over een half jaar op een zwoele zomeravond kunnen ze zeker gebruikt worden.

Honeycomb balls
Met Honeycomb balls in de kamer maak je overal een feestje, ook als er niks te vieren is. Ik ga ze dus snel ophangen!

Lovely Confetti
Deze zilveren XL confetti strooi ik voor het kerstdiner op tafel, en het feestmaal kan beginnen!

Tassel Garland
Ik ben helaas pas in de zomer jarig, maar ik ga deze dan zeker ophangen. Misschien in de tuin in combinatie met lampions...^^


Bedankt A Little Lovely Company voor de mooie spullen!

Geen opmerkingen: