zaterdag 23 maart 2013

www.theteabird.nl

Het is eindelijk zover! www.theteabird.nl is nu van mij!

De oplettende onderzoekende bezoeker heeft waarschijnlijk al ontdekt dat de link doorverwijst naar...juist, dit blog. Ik heb de layout van de website nog niet af, zolang deze niet online staat blijft de url doorverwijzen naar dit blog. Zo kom je altijd terecht op een Teabird. ^^

~----------~

Afgelopen dinsdag heb ik mijn ondernemingsplan gepresenteerd. Ik had het ondernemingsplan af maar helemaal geen presentatie voorbereid, omdat ik de dag ervoor de eerste presentatie van mijn afstudeerproject had. Daarom heb ik uit mijn hoofd wat lopen improviseren, en blijkbaar werkt dat goed! Mijn klasgenoten dachten even dat ik daadwerkelijk al een eenmanszaak was begonnen, en sporen mij aan zeker wat ermee te gaan doen.

Met dit in mijn achterhoofd ben ik gaan nadenken. Is het verantwoordelijk om in deze crisistijden de stap te nemen, of is het juist een weg om het heft in eigen handen te nemen? Ik weet van mezelf dat ik niet echt een geschikte werknemer onder een baas ben, ik regel liever mijn eigen zaakjes. Maar heb ik genoeg lef om die stap daadwerkelijk na mijn afstuderen te nemen?

~----------~

Aankomende zaterdag sta ik in het Apollo hotel in Almere als kunstenares. Het hotel bestaat 5 jaar, reden voor een groot feest. In verschillende hotelkamers zijn er verschillende activiteiten te doen/zien, waaronder 'Schilder je eigen kunstwerk met kunstenares Tamarah de Jager'. Dit staat letterlijk in de flyer, cool he!
De bedoeling is dat je in mijn kamer lichtgraffiti gaat maken, schilderen met licht dus.

Lichtgraffiti - Pinterest
Daarom ben ik druk bezig met het vormgeven en maken van mijn visitekaartjes. Tijdens het evenement is er mogelijkheid tot netwerken, waarvan ik zeker gebruik van wil maken. Heel verrassend, het visitekaartje krijgt de vorm van een theezakje. ^^

Ik kan nu helaas nog niks laten zien, maar wordt dus heel binnenkort vervolgd!

Geen opmerkingen: