woensdag 3 april 2013

Light Painting Room - Apollo 5

Afgelopen weekend had ik een feestje. Een feest speciaal voor Apollo Hotel Almere, om te vieren dat ze 5 jaar bestaan. Zoals ik al eerder vertelde heb ik daar een eigen hotelkamer voor 1 avond gekregen, om mijn werk als licht graffiti fotograaf te kunnen uitvoeren. ^^







Ik had mij ingesteld dat het 'redelijk' druk zou worden, maar ik zat er helemaal naast! Elke keer dat ik mensen na een fotosessie de kamer uitliet stonden er meer en meer mensen te wachten. Sommige vertelden mij dat anderen hadden gezegd dat dit het wachten waard was. Een mooier compliment als kunstenaar heb ik nog niet gehad. :)






En geloof me, wat was ik weer in mijn element. Ik hou toch zo van dat back-stage sfeertje, dat je onderdeel bent van een groter geheel. En voor het eerst echt helemaal alleen als kunstenaar gewerkt, wat ook supergoed voelde! Dat het daarnaast zo'n succes is geworden is natuurlijk mooi meegenomen. ^^






Ik heb vandaag de hele middag nodig gehad om alle foto's die ik gemaakt heb te selecteren, logo van mij en Stichting Art Culture Almere (initiatiefnemer van Apollo 5) erop te plakken en de juiste foto's naar de juiste mensen te sturen. Maar de eerste bedankjes heb ik al binnen, en daar doe ik het voor (en natuurlijk voor PR). ^^

Hier een kleine selectie van een paar creatieve licht graffiti kunstenaars:






Geen opmerkingen: