vrijdag 12 april 2013

Visitekaartjes

Als je gaat netwerken moet je een ding niet vergeten; je visitekaartjes. Die heb ik dan ook gemaakt, ik wil tenslotte dat mensen mij blijven herinneren. ^^


Dit is mijn visitekaartje geworden. Ik zeg het niet snel, maar ik ben er trots op. ^^

Het is, zoals de oplettende kijker al had gezien, een theezakje. Ik maak ze helemaal met de hand, dus elk kaartje kost best wel wat tijd. Maar de reacties waren tot nu toe allemaal erg positief. Ik val er in iedergeval mee op!

Maar ik was nog niet klaar. Bij visitekaartjes hoort ook een visitekaarthouder. Dus ben ik opzoek gegaan naar een blikje die ik kon aanpassen. De twee kuikens heb ik gekocht bij de Xenos voor ongeveer €1,50. Daarna vond ik de kanttape bij de Tiger en de papiertapes bij de Action. 
Eerst heb ik het blikje meerdere keren beschildert, daarna ben ik met de tape aan de gang gegaan. Zo kan ik  in stijl mijn visitekaartjes aanbieden. ^^





Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen: