zondag 21 april 2013

Welkom lente!


Eindelijk, de lente is gearriveerd! De kou, wind en regen maken de wereld daarbuiten zo deprimerend. Dan ga je elke dag meer verlangen naar de zon, dat alles weer groen wordt, de vogels uitbundig fluiten, de bloemen bloeien en vooral dat je weer lekker in de zon kan zitten chillen.
Bovenstaande foto heb ik gemaakt in onze tuin, de Forsythia laat haar gele bloemen stralen voordat er groen blad voor in de plaatst komt. Helaas duurt deze fase altijd maar erg kort, net zoals bij de bloesembomen. Maar het blijft een prachtig gezicht.
De foto is te downloaden als wallpaper, veel plezier ermee!

~----------~

Afgelopen woensdag had ik mijn tweede presentatiemoment van mijn afstudeerproject. Na mijn mening ging het goed, ben nogsteeds lekker bezig. Wel werden we met ons neus op de feiten gedrukt, over vier weken is al de generale repetitie van mijn examen... Wel heb ik gister mijn eerste voorwerp voor de voorstelling opgehaald; een typmachine van Underwood! 
Als je helemaal op de hoogte gehouden wilt worden over de voortgang van mijn project, verwijs ik je graag door naar mijn onderzoeksblog Green Tea Mug. ^^ 

~----------~

Ik heb zeker anderhalf jaar gezocht, maar het is al het zoek-en wachtwerk waard geweest. Ik wilde heel graag een stoffen rugtas, waar ik veel spullen in kwijt kan, maar wat ook goed op mijn rug hangt en een leuk printje heeft. Afgelopen jaar kon ik helemaal niks vinden, maar gelukkig zijn ze dit jaar wat meer in de mode gekomen. En hier hij dan, gekocht bij de Accessorize (voor een redelijk bedrag - CJP korting);


Ik ben er helemaal verliefd op... :)

Geen opmerkingen: