vrijdag 21 juni 2013

Geslaagd!


Wat een gekkenhuis is afgelopen maand geweest! Ik ben non-stop bezig geweest met mijn afstudeerproject Blijf mij herinneren. Het is uiteindelijk een interactief ervaringstheaterstuk geworden, die door een bezoeker per keer kan worden ervaren in een klein kamertje.

En nu ik kan de vruchten ervan plukken. Ik ben namelijk geslaagd!
Ik ben echt zo blij, volgende week vrijdag haal ik gewoon mijn BAT Design for Virtual Theatre and Games (of Interaction Performance Design and Games) op!

Ik schrijf dit blogbericht dan nu ook terwijl ik op mijn afstudeerexpositie sta. Mijn voorstelling is nog vandaag, morgen en overmorgen te ervaren op het Maplab, Kapelweg 7, Utrecht. Daarnaast zijn er nog 8 medeklasgenoten die ook afgestudeerd zijn en hier hun werk tonen.
Zeker waard om te komen dus!

Geen opmerkingen: